donderdag 14 september 2017

Benieuwd naar jullie mening

Heerlijk, een bakje koffie. 
Even relaxen, genieten van het heerlijke zwarte goedje, al meng ik deze wel met wat melk en suiker, waardoor het dus eigenlijk geen zwart goedje meer is.
Mijn grote man is naar zijn werk, mijn kleine mannetje zit op school. 
De radio op de achtergrond en verder is het rustig in huis. 



Bij mijn koffie ligt het boek Mindful Analysis van Mirjam Windrich. Ik kwam haar tegen op LinkedIn en ik was meteen nieuwsgierig naar haar bezigheden. En nadat ik haar website bekeken had http://mindfulanalysis.nl/ wist ik het zeker, haar boek wil ik lezen, ik wil mij gaan verdiepen in het begeleiden via internet. En dat wil uiteraard niet meteen zeggen dat ik het ga doen, maar voor mijn gevoel past dit wel goed bij mij. 

En nu is mijn vraag aan jullie, aan degene die mij echt kennen, vinden jullie dat het gevoel van mij juist is? 

En mijn vraag aan iedereen, zou jij gebruik maken van online hulpverlening? Uiteraard is dit dan betaalde hulpverlening.

Ik zou heel blij zijn met jullie mening, dus barst maar los! Dit mag via mijn website https://www.beasbubbel.nl/ via het contactformulier, maar ook gewoon via facebook, twitter, of onder dit artikel. 
Alvast heel erg bedankt voor jullie mening!  

1 opmerking: