zaterdag 10 maart 2018

Wat er toe doet voor mij








 Wat er toe doet voor mij,
deze geschenkjes.
Geen grote dure dingen,
maar kijk eens naar dit prachtige geschenkjes,
door de natuur gegeven.

Hoe mooi kan het zijn? 
Ik vind het prachtig, 
een genietmomentje.  



 



















Wat er toe doet voor mij,
deze geschenkjes.
Geen grote dure dingen,
maar kijk eens naar deze prachtige geschenkjes,
recht uit het hart.
Handgemaakt, handgeschreven, en uit het hart gekocht.

Hoe mooi kan het zijn? 
De gedachten waarom iemand dit voor mij gedaan heeft. 
Dat raakt,
dat geeft een warm gevoel.


 
 













Wat er toe doet voor mij,
dit geschenkje.
Geen grote dure dingen,
maar een leuk inspirerend magazine.
Wegkruipend op de bank, 
bladeren, 
geïnspireerd raken,
geraakt worden,
blij worden, 
vrolijk worden.





Wat is het heerlijk,
te kunnen genieten van deze 'kleine'dingetjes in het leven. 
Want hoe klein ze soms ook mogen lijken,
soms zijn ze wat waarde betreft niet klein
 (als jullie begrijpen hoe ik dat bedoel) 

Met andere ogen gaan kijken naar dingen in het leven. 
Niet dat ik eerder materialistisch aan gelegd was hoor, 
maar door ervaringen uit het leven, 
ben ik toch andere dingen gaan waarderen die daarvoor wat gewoner leken.
 🍀
Nare ervaringen, 
verdrietige ervaringen, 
je neemt ze mee. 
Maar ook leren ze je iets. 
Tenminste dat is in mijn geval wel zo geweest. 
Het leven op een andere manier waarderen,
die kleine genietmomentjes,
wat fijn is dat. 
🍀
Doen jullie met mij mee? 
Heb jij ook van die genietmomentjes die zo klein lijken maar het niet zijn? 
Ik ben benieuwd! 
Geniet ze.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten